Kako poteka spletno oglaševanje?

Imate proizvod, ki bi ga radi oglaševali na internetu? Spletno oglaševanje se mora tako kot vse druge vrste oglaševanja pričeti z dobrim razmislekom ter iskanjem najboljše oziroma najbolj optimalne izvedbe, ki bo prinesla čim večji učinek.
Razmislite o tem, kje boste oglaševali. Če imate specifičen proizvod, ki ga ljudje običajno iščejo na točno določenih spletnih straneh, ki so po tematiki sovpadajoče, potem se lahko odločite za zakup oglasnega prostora na točno določeni spletni strani. To pomeni, da kontaktirate prodajni oddelek strani in povprašate za ponudbo. Če vam ni toliko pomembno, da se vaš oglas prikazuje na natančno izbrani strani, temveč na straneh, kjer se običajno zadržujejo uporabniki spleta, ki predstavljajo vašo ciljno skupino, lahko kontaktirate več takšnih strani, ali pa se vključite v oglaševalski program ponudnika, ki distribuira oglase na več različnih strani na podlagi ključnih besed, ki ste jih določili za svoj oglas. Tako bodo na primer na različnih straneh, ki se ukvarjajo s kuhanjem in peko, tisti oglasi, kjer sta kot ključni besedi navedena kuhanje in peka.

Kakšna bo oblika vašega oglasa? Najcenejši so tako imenovani tekstovni oglasi, ki so dejansko na videz najmanj privlačni, a lahko z dobro vsebino in dobrimi ključnimi besedami vseeno prinesejo dober učinek. Pri slikovnih oglasih ali tako imenovanih »flash« oglasih, kjer so omogočene tudi gibljive slike in grafike, lahko pričakujete, da bo oglas hitreje pritegnil – vendar pa potrebujete oblikovalca, ki bo poskrbel za oblikovanje oglasa. S statičnimi oglasi načeloma ni veliko dela, in če znate nastaviti velikost oglasa v pikah ter v to velikost umestiti sličico in besedilo, ga lahko tudi z osnovnim programom za oblikovanje fotografij naredite sami. Če vas zanima tovrstno spletno oglaševanje in se odločite za oglas na posamezni strani, vedno povprašajte tudi o možnosti, da vam oglas oblikujejo pri njih – morda vam bodo dali popust, saj si želijo novo stranko, in vas bo stalo manj, kot če bi sami poiskali oblikovalca.

Precej pomembno za učinkovito spletno oglaševanje je seveda tudi dejstvo, kako boste plačali za svoj oglas. Včasih se je smiselno odločiti za časovni zakup oglasnega prostora, kjer je oglas določeno obdobje prikazan na strani – to je dobro predvsem takrat, kadar delate na prepoznavnosti svoje blagovne znamke. Kadar vam gre zgolj za prodajo, pa se je bolje odločiti za plačilo po kliku, pri katerem plačate le, če uporabnik dejansko klikne na oglas in tako pride do vaše ponudbe v trgovini, ali pa celo za plačilo glede na izvršen nakup. To je sicer način oglaševanja, ki se mu spletne strani najbolj izogibajo, saj nihče dejansko ne želi biti plačan zgolj glede na to, ali imate promet ali ne.

Podobne teme: