Izdelava spletnih trgovin

Iskanje najboljšega izvajalca ali programa za izdelavo spletnih trgovin (http://www.edsolution.si/izdelava-spletne-trgovine.html) lahko kaj hitro postane prava nočna mora, zlasti če ste se s tem področjem srečali šele pred kratkim. Če resno razmišljate o oblikovanju svoje lastne spletne trgovine in iščete ideje, kako bi se lotili izvedbe, pa vseeno upam, da vam bo to branje vsaj malo v pomoč. spletna-trgovina

Ko sem se prvič lotil izvedbe spletne trgovine za spodbudo pri prodajnem postopku, nisem vedel, kaj odlikuje dobro spletno trgovino in kako naj bi ta delovala v smislu dodajanja novih proizvodov in izvajanja plačilnega prometa. Bil sem začetnik in bil sem zmeden. Ko sem tem vprašanjem posvetil več dolgotrajnega in mučnega raziskovanja, sem ugotovil prvo pomembno dejstvo: „Spletno trgovino se splača imeti, kadar so proizvodi enostavni. To pomeni, da niso sestavljeni in da bo stranka lahko proizvod, ki ga potrebuje, kupila brez pomoči prodajalca. Stranka mora vedno vedeti, kaj kupuje.“ Ko sem se prepričal, da moj nabor proizvodov izpolnjuje ta predpogoj, sem se začel ukvarjati s samo tehnično izvedbo.

Izvedba

V grobem obstajata dva načina, kako do spletne trgovine, in sicer:

1. Spletno trgovino za vas izdela za to specializirano podjetje.

Podjetje navadno za vas izdela krajši pregled in analizo trga. Na podlagi tega vam svetuje v vezi z zasnovo trgovine ter za vas izdela grafični osnutek. Pri razvoju spletne trgovine lahko vedno sodelujete in ga spremljate, posamezne funkcije spletne trgovine pa je navadno mogoče tudi preskusiti. Sledi izdelava spletne trgovine, pri čemer vam podjetje navadno nudi podporo in svetovanje tudi vnaprej.

izdelava-spletne-trgovine

2. Spletno trgovino si s pomočjo spletnih programov izdelate sami (nekateri programi so plačljivi, drugi so brezplačni).

Program za izdelavo spletne trgovine vam omogoča izdelavo, prilagajanje in vodenje spletne trgovine. Ob izbiri take rešitve boste v okviru programa prejeli orodja, ki vas bodo vodila skozi celoten postopek, gostenja, oblikovanja, navajanja cen in možnosti plačevanja ter marketinških orodij in izdelave poročil. Pred tako odločitvijo pa je treba storiti nekaj korakov. Najprej je treba premisliti, kakšen promet pričakujete. Če pričakujete večji promet, bo treba razmišljati o velikem prostoru za shranjevanje, inventarju in širokopasovni povezavi. Boljši programi vse to že ponujajo. Nato sledi razmislek o nivoju prilagoditve. Veliko je na voljo privlačnih predlog, ki niso nujno optimalna izbira za vas. Preverite tudi vse funkcije, ki jih morate imeti na voljo v spletni trgovini, kot so plačilna varnost, poročila o prometu ipd. Ravno tako je dobro imeti na voljo več plačilnih možnosti in možnosti pošiljanja naročenih proizvodov do strank Posebej dobro pa je, da imate orodja, ki omogočajo objavljanje popustov in oblikovanje npr. programov zvestobe ali darilnih možnosti, skratka orodij, ki bodo vašo spletno trgovino naredila privlačnejšo. Pri tem je treba vedeti, da so to lahko plačljive možnosti. Nazadnje pa še tole, izberite si program, ki je uporabniku prijazen in ponuja dobro tehnično podporo v primeru težav. Manj časa, ko boste namenili proučevanju vašega programa, več ga boste imeli na voljo za poslovanje.
https://www.youtube.com/watch?v=_LoHkg4NdY4

Podobne teme: